Keine Story von DYMO Deutschland mehr verpassen.

DYMO Deutschland

Loftware NiceLabel-gebruikers kunnen nu labels vanaf DYMO-printers ontwerpen en afdrukken

Hamburg (ots)

We zijn verheugd te kunnen melden dat gebruikers van Loftware NiceLabel, beschikbaar op locatie en in de cloud, nu labels kunnen ontwerpen en afdrukken met de LabelWriter- en LabelManager-printers van DYMO.

Veel bedrijven gebruiken momenteel DYMO-labelprinters op kantoor, en industriële labelprinters van andere merken in het magazijn, bij het distributiecentrum of op productielocaties. Ze kunnen nu NiceLabel gebruiken voor het ontwerpen, integreren, beheren en afdrukken van labels, zodat ze al hun label-, document- en productielijnprinters aansturen vanuit één end-to-end softwareplatform.

De volgende DYMO-printermodellen zijn hiervoor geschikt: LabelWriter 550 Turbo, LabelWriter 5XL, LabelWriter 450 Twin Turbo, LabelWriter 450 Duo, LabelWriter Wireless, LabelManager 280, LabelManager 420P en LabelManager 500TS.

"DYMO-printers zijn overal", zegt Paul Vogt, VP Partner Strategies bij Loftware. "Ze staan op elk bureau. Het is dus belangrijk voor onze klanten dat ze labels in NiceLabel kunnen ontwerpen om ze daarna af te drukken op hun DYMO-printer. En met deze technologische ontwikkeling is dat heel gemakkelijk geworden."

Van labelontwerp tot afdrukken, NiceLabel biedt alles wat u nodig hebt om uw labelproces in één gebruiksvriendelijk systeem te beheren. Deze oplossing kan snel op één of meerdere locaties worden ingevoerd en is dus een ideaal voor middelgrote of groeiende bedrijven. Dankzij NiceLabel kunnen zakelijke gebruikers snel reageren op wijzigingsverzoeken en afdruktaken zonder hulp van IT. Dit zorgt voor minder vertragingen en kostbare IT-resources kunnen nu voor belangrijkere taken worden gebruikt.

"We zijn erg blij dat Loftware DYMO-printers ondersteunt onder de naam NiceLabel," voegt Ingo Thon, Senior Marketing Manager bij DYMO, toe. "Veel klanten willen DYMO-printers kunnen aansluiten op hun netwerk en labels afdrukken vanuit hun centrale labelsysteem. Deze samenwerking zal het printen van labels voor onze klanten vereenvoudigen, waardoor ze hun labelprocessen kunnen stroomlijnen en de efficiëntie kunnen verbeteren."

De ondersteuning die Loftware voor DYMO-printers heeft toegevoegd komt bovenop de ruim 5000 printermodellen van meer dan 100 printermerken die we al ondersteunen. Lees meer over de ondersteuning voor DYMO-labelprinters met NiceLabel hier.

Over DYMO: https://www.dymo.co.uk/about-us.html

Contact: