Keine Story von Deutsche Hospitality mehr verpassen.

Deutsche Hospitality

‘BE Deutsche Hospitality’ – exclusief voor hotelpartners, franchisenemers en investeerders

Frankfurt am Main (ots)

Deutsche Hospitality biedt nieuwe serviceoplossingen en een transparant kostenmodel

Deutsche Hospitality is bezig met een enorme uitbreiding van de diensten, die het aan hotelpartners en investeerders aanbied op het gebied van franchise-, management- en lease-overeenkomsten. Het nieuwe partnerprogramma ‘BE Deutsche Hospitality’ stuurt duidelijke impulsen uit in deze sector. De hotelsector biedt nog steeds aanzienlijke mogelijkheden voor succesvolle investeringen wanneer de juiste banden met een deskundige bondgenoot worden aangeknoopt. Daarom heeft Deutsche Hospitality een nieuw dienstenconcept samengesteld, dat een groot aantal digitale oplossingen bevat die precies zijn afgestemd op de behoeften van zijn hotelpartners. Alles is gecombineerd tot een integraal pakket.

“Ons partnerprogramma ‘BE Deutsche Hospitality’ is een aantrekkelijke kans voor hoteliers, hotelexploitanten, beleggers en individuele bedrijven in de horecasector om deel uit te maken van ons merkenportfolio en om samen met ons te groeien”, aldus Marcus Bernhardt, CEO van Deutsche Hospitality. “Dit nieuwe programma vertegenwoordigt de implementatie van een verfrissende soort klantgerichte dienstverlening, die alle soorten contracten omvat. De focus wordt gelegd op toekomstige franchisenemers, door hen de kans te geven om binnen korte tijd hun draai in ons netwerk te vinden.”

Kai H. Gehrmann, Vice President Franchise, Deutsche Hospitality, voegde hieraan toe: “Het programma omvat gemakkelijk te berekenen structuren en bedrijfsoplossingen die vanuit één bron worden geleverd en zich uitstrekken over verkoop, marketing en communicatie, IT, digitale handel, activiteiten, inkoop, human resources en beheer. Digitale oplossingen zijn een specifiek gebied waarin Deutsche Hospitality nieuwe technologieën toepast om voordelen te scheppen voor partners en franchisenemers.” Een veelheid aan slimme toepassingen garandeert efficiënte transacties en een digitaal klanttraject in elk onderdeel. Op apps gebaseerde incheckprocessen, e-housekeeping en digitale backofficefuncties zitten er allemaal bij.

‘BE Deutsche Hospitality’ zal partners op deze manier in staat stellen gebruik te maken van innovatieve digitale oplossingen, verkoopstructuren op internationale markten op te zetten en succesvolle hotelmerken te creëren met grote naamsbekendheid en hoge klanttevredenheid. Dit krachtige pakket omvat de drie pijlers van kerndiensten, boekingsservices en aanvullende optionele diensten. Het is beschikbaar voor alle hotelsegmenten, van luxe tot economy. Het selectieve element geeft partners de kans doelgericht en kostenefficiënt te werken door alleen de diensten te kiezen die ze nodig hebben. Partners hebben toegang tot de diensten van het programma als een compleet pakket of als modulaire oplossingen. Ze zullen ook profiteren van het groeiende merkoverstijgende loyaliteitsprogramma H Rewards, dat aantrekkelijke partnervoorwaarden en interessante gastbonussen biedt.

Het nieuwe partnerprogramma ‘BE Deutsche Hospitality’ lanceert ook een bijzonder transparant kostenmodel dat uit drie componenten bestaat. Er geldt een aan de omzet gerelateerde basisprijs voor het gebruik van het merk en de standaardservices op het gebied van marketing en hotelactiviteiten voor de respectieve merken. De reserveringskosten worden alleen in rekening gebracht als er boekingen worden gemaakt. Ook de selectieve diensten worden alleen in rekening gebracht als ze daadwerkelijk door de partner worden gebruikt.

Deutsche Hospitality is gevestigd in Frankfurt am Main. De acht buitengewone merken brengen alle relevante hotelsegmenten overzichtelijk onder één kader. Deze segmenten zijn: Luxury Lifestyle (Steigenberger Icons en Steigenberger Porsche Design Hotels), Upscale (Steigenberger Hotels & Resorts, House of Beats en Jaz in the City), Midscale (MAXX by Deutsche Hospitality and IntercityHotel) en Economy (Zleep Hotels). Het bedrijf kan terugkijken op een lange traditie van gastvrijheid. De waarden die het vertaalt omvatten visie, passie en kosmopolitisme.

Actuele persinformatie is beschikbaar in ons persportaal.

Visie, passie en kosmopolitisme. Deutsche Hospitality biedt de perfecte gastervaring. Traditie en oog voor de toekomst komen samen in een onnavolgbare portefeuille van acht merken die in meer dan 160 hotels wereldwijd actief zijn. “Ter ere van luxe eenvoud.” Steigenberger Icons zijn buitengewone luxehotels die historische uitzonderlijkheid en moderne concepten combineren. De naam Steigenberger Porsche Design Hotels wekt innovatieve prikkels op in het segment Luxury Lifestyle. Steigenberger Hotels & Resorts zijn de belichaming van chique gastvrijheid op drie continenten. Jaz in the City’s Lifestyle Hotels dicteren het ritme in de sector Upscale. House of Beats verenigt een passie voor het hotelbedrijf met de aantrekkingskracht van levensstijl, mode en muziek. IntercityHotel vindt u altijd in het centrum van elke bestemming en biedt een gezellig “thuis” van comfort en mobiliteit in het middensegment. MAXX by Deutsche Hospitality is een charismatisch conversiemerk dat ook op het middengebied van de markt is gepositioneerd. Zleep Hotels biedt een pientere combinatie van design en functionaliteit in het segment Economy. Al deze merken zijn verenigd onder H Rewards, het loyaliteitsprogramma van Deutsche Hospitality, dat vanaf de eerste boeking voordelen oplevert. De visie is duidelijk. In samenwerking met zijn aandeelhouder Huazhu, streeft Deutsche Hospitality ernaar om een van de toonaangevende hotelbedrijven van Europa te worden.

Contact:

Deutsche Hospitality │ Lyoner Straße 25 │ 60528 Frankfurt am Main