All Releases

09.01.2020 – 15:56

PRESS RELEASE (EN/DE): Extended deadline to apply for the innovation award "Best CO2 Utilisation 2020" - CO2 Value Europe joins as innovation award co-organiser

Bildmaterial frei für Pressezwecke: www.nova-institute.eu/press/?id=160

nova-Institute and the innovation award sponsor Covestro welcome CO2 Value Europe as the co-organiser of the innovation award.

The programme promises an outstanding "8th Conference on Carbon Dioxide as Feedstock for Fuels, Chemistry and Polymers". Be part of the innovation from the very start - 200 to 300 participants are expected. The innovation award "Best CO2 Utilisation 2020" gives pioneers in the field of Carbon Capture & Utilisation (CCU) the opportunity to present and market their CO2-based product or CCU technology at one of the world's leading and best-known conferences on the subject of CO2 as feedstock. In 2019, more than 200 leading international experts attended. The innovation award "Best CO2 Utilisation 2020" gives pioneers in the field of Carbon Capture & Utilisation (CCU) the opportunity to present and market their CO2-based product or CCU technology at one of the world's leading and best-known conferences on the subject of CO2 as feedstock. In 2019, more than 200 leading international experts attended.

Verlängerte Bewerbungsfrist für den Innovationspreis "Best CO2 Utilisation 2020" - CO2 Value Europe wird Co-Organisator des Innovationspreises

Das nova-Institut und Covestro, als Innovationspreis-Sponsor, freuen sich CO2 Value Europe als Mitveranstalter des Innovationspreises begrüßen zu können.

Das Programm verspricht eine vielversprechende "8th Conference on Carbon Dioxide as Feedstock for Fuels, Chemistry and Polymers". Werden Sie Teil der Innovation und seien Sie ganz vorne mit dabei - es werden 200 bis 300 Teilnehmer erwartet. Der Innovationspreis "Best CO2 Utilisation 2020" gibt Pionieren im Bereich Carbon Capture & Utilisation (CCU) die Möglichkeit, ihr CO2-basiertes Produkt oder ihre CCU-Technologie auf einer der weltweit führenden und bekanntesten Konferenzen zum Thema CO2 als Rohstoff zu präsentieren und zu vermarkten. Im Jahr 2019 nahmen mehr als 200 führende internationale Experten teil.Bitte entnehmen Sie den vollständigen Pressetext dem Anhang (Deutsch, Englisch).

Download visuals free for press purposes at / Bildmaterial frei für Pressezwecke: http://nova-institute.eu/press/?id=160

Find all nova press releases, visuals and more free for press purposes at www.nova-institute.eu/press/

Alle Pressemitteilungen des nova-Instituts, Bildmaterial und mehr zum Download
(frei für Pressezwecke) finden Sie auf www.nova-institute.eu/press