Oktoberfest 2016: Hotels teuer, Flugpreise steigen
Wiesn 2016: Preise fia´d Übanochdung und´s Fliang ziang sauba o

Hotelzimmer am mittleren Wochenende im Schnitt 128 Prozent teurer als in der Woche vor Festbeginn / Last-Minute-Bucher zahlen den doppelten Flugpreis

Gscheid deier werds am zwoaten Wochenend wenn de Italiena kemman / Wennst an Fluag braachst, buachst an bessa glei

Oktoberfest-Besucher müssen, wie in jedem Jahr, auch 2016 mit hohen Kosten für Hotelübernachtungen und Flüge nach München rechnen. Hotelzimmer kosten in der zweiten Festwoche (KW 38) durchschnittlich 128 Prozent mehr als direkt vor Beginn (KW 36). Fliegen zum größten Volksfest der Welt wird immer teurer, je näher der Anstich rückt. 2015 waren Last-Minute-Buchungen mehr als doppelt so teuer wie frühzeitig gebuchte Flüge.*

Fia´d Wiesn braachs´d eh scho gnua Marie, aber wenns´d aa no a Hotel oda an Fluag auf Minga wuisd, zahlst di dumm und deppert. Gscheid deier werds am Italiena-Wochenend. Fia olle, de ned aus Bayern kemman und doher fliagn woin, werds langsam a moi Zeit an Fluag zum kaffa. Des werd nämlich ned billiga, wennst no länga wartsd. Da schaugsd a moi bei CHECK24 - wennst massl hosd kriagst no an Fluag, der ned so vui kost.

Durchschnittspreis für Hotelübernachtung verdoppelt sich zum Oktoberfest

Da legst di nieda: zur Wiesn übanochdest auf Minga zum doppedn Preis

Der durchschnittliche Zimmerpreis pro Nacht bewegt sich in München unterjährig um die 120 Euro. Teurer wird es zu Messen, vor allem aber zum Oktoberfest. Am teuersten übernachten Besucher in der Kalenderwoche 38, wenn traditionell wieder Zehntausende Italiener das größte Volksfest der Welt bevölkern. "Normales" Niveau erreichen die Hotelpreise in München erst wieder in der zweiten Oktoberwoche, wenn das Oktoberfest vorbei ist.

Deandl und Burschn, de net vo Minga san, frogn am bestn an Spezl, obs bei eam schloffa derfn. Am zwoaten Wiesn-Wochenend, wenn de ganzn Italiena daher kemman, konnst as Hotelzimma gar nimma dazoin. Do kost oa Nochd dann glei a moi so vui wia 28 Maßn. Wennst da heruntn koan kennst, dann g´hersd da Katz - des werd nämlich east wieda billiga wenn de Wiesn voabei is. Oda du vagleichst amoi de Preise bei CHECK24, de hom nämlich aa an Hotelpreisvergleich.

Mit dem Flugzeug zum Oktoberfest: Frühbucher zahlen nur die Hälfte

Und I fliag, fliag, fliag wia a Fliaga - des kost wenigstens grod no ned so vui

Auch die Anreise zum Oktoberfest kann teuer werden. Für Hin- und Rückflug zahlten Reisende 2015 Mitte Juli im Schnitt 148 Euro, in der Woche direkt vor dem Anstich 214 Euro. Besonders tief in die Tasche greifen mussten Kurzentschlossene: In der letzten Septemberwoche, also eine Woche nach Festbeginn, kosteten Flüge im Schnitt über 300 Euro, in der ersten Oktoberwoche rund 360 Euro.

De meistn vo eich san vermutlich ned aus Minga, sondern miassn zerschd zua Wiesn hi fahrn. Wennst mitm Fliaga auf Minga kimmst, buachst des bessa glei a moi - des werd in de näxtn wochn nämlich ned billiga. Voa oim wenn du aufn letzdn drugga no an Fluag braachst, ziagns di sauba iban Tisch. Am besdn mochst des oiso no im Juli, dann bisd aaf da sichern Seitn.

2014 verlief die Entwicklung der Flugpreise ähnlich, allerdings auf einem insgesamt höheren Niveau. Aktuell profitieren Oktoberfestbesucher noch von moderaten Flugpreisen: Durchschnittlich 140 Euro zahlten sie bei Buchung Mitte Juli (KW 29). In den vergangenen Jahren zogen die Preise ab Mitte August an. Entwickeln sie sich 2016 ähnlich, sollten sich Flugreisende mit der Buchung beeilen.

Des woa scho de letzdn Joa so, dass sie de Preise nomoi gscheid ogehom hom kuaz voam Ostich. Es bressiad oiso, wennst dia da no a bissal wos sparn wuist. Du muast aa ned glei bei olle Airlines schaun. Da gibst bei CHECK24 oafach a moi ei, vo wo du herkimmst und dassd auf Minga wuist und de zeign dir dann an bestn Preis o. Des gäd ganz leicht und buachn kannst as da aa direkt auf derer Seitn.

*weitere Infos zur Methodik sowie Grafiken unter http://ots.de/KM8C3

Die CHECK24 Vergleichsportal GmbH ist Deutschlands großes Vergleichsportal im Internet und bietet Privatkunden Versicherungs-, Energie-, Finanz-, Telekommunikations-, Reise- und Konsumgüter-Vergleiche mit kostenloser telefonischer Beratung. Die Anzeige der Vergleichsergebnisse erfolgt völlig anonym. Dabei werden Preise und Konditionen von zahlreichen Anbietern durchsucht, darunter über 300 Kfz-Versicherungstarife, über 1.000 Strom- und über 850 Gasanbieter, mehr als 30 Banken, über 250 Telekommunikationsanbieter für DSL und Mobilfunk, über 5.000 angeschlossene Shops für Elektronik & Haushalt, mehr als 150 Mietwagenanbieter, über 400.000 Hotels, mehr als 700 Fluggesellschaften und über 90 Pauschalreiseveranstalter.

CHECK24-Kunden erhalten für alle Produkte konsequente Transparenz durch einen kostenlosen Vergleich und sparen mit einem günstigeren Anbieter oft einige hundert Euro. Internetgestützte Prozesse generieren Kostenvorteile, die an den Privatkunden weitergegeben werden. Das Unternehmen CHECK24 beschäftigt über 800 Mitarbeiter mit Hauptsitz in München.

Quelle: Flugvergleichsportal CHECK24

Philipp Lurz, Public Relations Manager, Tel. +49 89 2000 47 1173,
philipp.lurz@check24.de

• 26.07.2016 – 09:25