HENK Luxury Goods Limited: HENK Luxury Goods unveils its latest masterpiece: HENK CARBON ATTACHÉ - HARD SHELL. SMART CORE (PICTURE)
28.02.2014 | 18:00 |

HENK Luxury Goods Limited

Munich (ots) - Following the success story of HENK Classic, representing the company's flagship and embodying the ultimate perception of being the most technically sophisticated and high-quality suitcase in the world for frequently travelling ... weiter zur Pressemitteilung von HENK Luxury Goods Limited

HENK Luxury Goods Limited: HENK Luxury Goods präsentiert jüngstes Meisterwerk: HENK CARBON ATTACHÉ - HARTE SCHALE. INTELLIGENTER KERN (FOTO)
28.02.2014 | 18:00 |

HENK Luxury Goods Limited

München (ots) - Nach der Erfolgsgeschichte von HENK Classic, dem weltweit hochwertigsten und technisch ausgereiftesten Handgepäckkoffer für vielfliegende Millionäre und Individualisten, präsentiert HENK Luxury Goods nun sein nächstes ... weiter zur Pressemitteilung von HENK Luxury Goods Limited